Situata in imediata vecinatate a unei statii de incarcare a marfurilor pe cale ferata, cu acces direct la linia secundara – cu o capacitate de 52 vagoane, proprietatea este situata astfel:
la circa 500 m de drumul european/national E85 (Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau-Suceava)
8 Km de autostrada A3 (Bucuresti – Ploiesti) si noua autostrada A7 (Ploiesti-Suceava-Siret)
7 Km de Drumul National DN1
12 Km de orasul Ploiesti
60 Km de Bucuresti
40 Km de Aeroportul International Henri Coanda
250 Km de Portul Constanta Marea Neagra (att rutier cat si feroviar).
Apropierea de renumitele crame din Dealu Mare: Ceptura, La Certa, Casa Timis, Aurelia Visinescu, Gramofon, Rovit.
Clădirile au fost construite în 1980 și renovate în 2001 (C1, C2, C3, C4) și 2008 (C5).
Clădirea C1
Tipul de construcție de bază: post trafo
Regim de înălțime: G
Zone:
suprafata construita: 49 mp.
suprafata construita dezvoltata: 49 mp.
suprafata utila: 40.65 mp.
Sistem constructie: fundatii din beton armat, structura cadru din beton, cu pereti din caramida
Acoperis de grinzi metalice cu invelis metalic
Clădirea C2
Tipul Bazei de Construcţie: Atelier Mecanic
Regim de înălțime: G+1F
Zone:
suprafață construită: 1553 mp.
suprafata construita: 1.679 mp
suprafata utila: 1.601 mp
Sistem constructiv: fundatii din beton armat, Structura ramei din beton, cu pereti din caramida
Acoperiș de grinzi metalice cu invelis metalic
Caracteristicile fizice ale clădirii:
Finisaje medii.
Pardoseli din beton în zona halei și gresie în zona de birouri.
Tamplaria din zona halei este metalica, iar cea din zona de birouri din PVC.
Instalatii si echipamente: instalatii electrice, sanitare si termice.
Clădirea C3
Tipul de construcție de bază: stație de pompare
Regim de înălțime: G
Zone:
suprafata construita: 18 mp.
suprafata construita: 18 mp.
suprafata utila: 12 mp.
Sistem constructiv: fundații din beton armat, structură portantă cu pereți din caramida
Caracteristicile fizice ale cladirii: Pardoseli din beton, fara tamplarie
Instalatii si echipamente: instalatii electrice
Clădirea C4
Tipul de construcție de bază: hala de tratare termica a metalului;
Regim de înălțime: G
Zone:
suprafata construita: 266 mp
suprafata construita dezvoltata: 266 mp
suprafata utila: 253 mp
Cladirea C5
Tipul cladirii de baza: departamentul de productie
Regim de inaltime: G
Zone: suprafata construita: 976 mp
suprafata utila: 930 mp
Sistem constructiv: fundatii din beton armat, structura metalica, cu inchideri metalice din tabla zincata, acoperis cu grinzi metalice cu invelitori din tabla metalica.
Caracteristicile fizice ale clădirii: Finisaje medii. Podele din beton în zona holului și băi cu gresie. Tâmplăria din zona halei este din metal.
Construcția este echipată cu un pod mobil. Instalatii si echipamente: instalatii electrice, sanitare.
Aspecte economice
Terenul se încadrează în categoria de utilizare a șantierului de construcții. Destinatia stabilita conform Planului Urbanistic General si PATJ Prahova - documentatie aprobata, este pentru functii mixte - unitati agricole, industriale si de depozitare.
Aspecte tehnice
Terenul are o suprafata de 93.161 mp.
Indicatori urbani: procentul de ocupare a terenurilor în zonă este de 50%;
Coeficientul de Utilizare a Terenurilor este de 1,8. Hmax G+2F (Hcoat=12m).
Accesul se face direct de pe drumul judetean DJ101F (asfaltat), precum si de pe doua drumuri locale.
Aspecte tehnice
Terenul are o suprafata de 47.369 mp.
Indicatori urbani: procentul de ocupare a terenurilor în zonă este de 50%, iar Coeficientul de Utilizare a Terenurilor este de 1,8. Hmax G+2F (Hcoat=12m).
Accesul se face direct de pe drumul judetean DJ101F (asfaltat),
Garda la sol la DJ101F este de aproximativ 18 m.
Avantaje cheie:
Infrastructura industrială –conexiuni de utilități de mare capacitate disponibile la fața locului - electricitate (capacitate 2 MWh – cu posibilitatea de extindere până la 4 MWh), apă și gaze naturale;
Punctul de cale ferată, în imediata vecinătate, are o rampă de încărcare funcțională, precum și digul corespunzător. Infrastructura existentă poate gestiona până la 52 de vagoane de marfă; punctul poate fi concesionat.
Conectivitate bună prin drumuri/autostrăzi şi căi ferate; Acces la noua autostradă Ploieşti – Buzău / Suceava A7;
Situat într-o regiune deja puternic industrializată, cu o cerere mare de spațiu de producție, depozitare și logistică;
Posibilitatea de expansiune in timp;